* SELAMAT DATANG * WELCOME *


Blog Komuniti Malaysia Edinburgh atau lebih dikenali sebagai EMSA Family (Edinburgh Malaysian Student Association - Family) ini diwujudkan bagi memudahkan pelajar yang berkeluarga di sekitar Edinburgh mengetahui aktiviti semasa yang dianjurkan oleh pihak EMSA. Bakal pelajar yang akan menyambung pengajian di sini juga boleh memperoleh sedikit info tentang suasana kehidupan dan pembelajaran di Edinburgh khususnya dan UK amnya


The Komuniti Malaysia Edinburgh blog or known as EMSA (Edinburgh Malaysian Student Association - Family) is established to highlight ongoing EMSA activities and events organised by EMSA representatives to the students, especially those who are accompanied by their family. Prospective students can also benefit from this blog by getting useful information about the living and educational environment especially in Edinburgh and UK.

Monday 22 August 2011

Terkini : Majlis Iftar Perdana EMSA Family 27 Ogos 2011

Assalamualaikum wbt,

Alhamdulilah syukur kehadirat Allah swt kerana sumbangan untuk majlis Iftar Perdana telah meningkat kepada GBP 250. Berikut adalah pembahagian tugas gotong royong untuk majlis Iftar nanti:

Nasi Himpit
>Ust Fakhruzzaman
>Zaki
>Rahmat

Sambal Tumis sotong utk Nasi Lemak
>Kamarul
>Izhar
>Zul
>Nazli

Telur Rebus utk Nasi Lemak (30 biji)
Nazrin

Nasi Lemak
>Nazir
>Roslan
>Hakim

Kuah Kacang utk Satay
>Rosli (1kg)
>Kamil & Kak Banu (1kg)
>Jamal (1kg)
>Marzuki (1kg)

Ayam Goreng utk Nasi lemak
>Nizam
>Ust Sobri
>Nuri

Kuih-Muih
>Hadinata
>Faisal
>Nuri
>Abby
> Ustaz Suhaili

Buah-buahan
>Marzuki
>Ehsan
>Hafiz
>Fairuz
>Khairul
>Bred

Nama2 yang mungkin tercicir & Pelajar2 undergrad yang ada berdekatan boleh datang bersama2 memeriahkan majlis dengan membawa "potluck" masing2. Pembahagian bahan mentah (Beras, sotong, Kacang Tanah) akan dilakukan dirumah Timbalan Penghulu iaitu saudara Kamarul pada hari 26 August Jumaat 5.00 -6.00 petang. Sebarang masalah berkenaan pengedaran bahan mentah boleh dimaklumkan untuk penghantaran.

Pada 27August (Sabtu Jam 3pm) golongan bapa2 diminta datang awal & membawa bersama pisau, besen & "choping board" bagi menyediakan 1000>++ cucuk satay.


Sebarang kemusykilan/ cadangan/pandangan boleh menghubungi saya & AJK.

Sekian terima kasih


Zainuri

Penghulu EMSA Family 2011/12

No comments:

Post a Comment