* SELAMAT DATANG * WELCOME *


Blog Komuniti Malaysia Edinburgh atau lebih dikenali sebagai EMSA Family (Edinburgh Malaysian Student Association - Family) ini diwujudkan bagi memudahkan pelajar yang berkeluarga di sekitar Edinburgh mengetahui aktiviti semasa yang dianjurkan oleh pihak EMSA. Bakal pelajar yang akan menyambung pengajian di sini juga boleh memperoleh sedikit info tentang suasana kehidupan dan pembelajaran di Edinburgh khususnya dan UK amnya


The Komuniti Malaysia Edinburgh blog or known as EMSA (Edinburgh Malaysian Student Association - Family) is established to highlight ongoing EMSA activities and events organised by EMSA representatives to the students, especially those who are accompanied by their family. Prospective students can also benefit from this blog by getting useful information about the living and educational environment especially in Edinburgh and UK.

Wednesday 10 August 2011

Berita dari Suruhanjaya Tinggi Malaysia di London

Assalamualaikum/Salam Sejahtera,

Buat semua Pelajar & Komuniti Masyarakat Malaysia,

Pihak Suruhanjaya Tinggi Malaysia khususnya Education Malaysia UK amat memerlukan bantuan tuan/puan/saudara/saudari untuk menyalurkan maklumat terkini mengenai sebarang kejadian rusuhan atau ketidaktenteraman awam dikawasan sekitar tuan/puan/saudara/saudari dari masa ke semasa.
Maklumat boleh disalurkan kepada saya menerusi:

Email: shahrul.nizam.mahfudz@gmail.co​m
Telefon (pejabat) : 020 7985 1256
Telefon (Mobile) : 07 553 740 492 (text atau panggilan)

Tujuan utama adalah pemantauan keadaan sekitar dan koordinasi kerja/bantuan kepada pelajar atau ahli komuniti Malaysia di UK yang terjejas dan membahayakan keselamatan ekoran kejadian rusuhan dan sebagainya pada waktu ini.
Mohon jasa baik juga dipanjangkan hebahan ini kepada pelajar/komuniti yang lain dengan meletakkan di wall FB/Blog/Twitter/Laman web masing-masing.

Sekian, terima kasih.
SHAHRUL NIZAM MAHFUDZ
b.p Education Malaysia UK & Eire

No comments:

Post a Comment