* SELAMAT DATANG * WELCOME *


Blog Komuniti Malaysia Edinburgh atau lebih dikenali sebagai EMSA Family (Edinburgh Malaysian Student Association - Family) ini diwujudkan bagi memudahkan pelajar yang berkeluarga di sekitar Edinburgh mengetahui aktiviti semasa yang dianjurkan oleh pihak EMSA. Bakal pelajar yang akan menyambung pengajian di sini juga boleh memperoleh sedikit info tentang suasana kehidupan dan pembelajaran di Edinburgh khususnya dan UK amnya


The Komuniti Malaysia Edinburgh blog or known as EMSA (Edinburgh Malaysian Student Association - Family) is established to highlight ongoing EMSA activities and events organised by EMSA representatives to the students, especially those who are accompanied by their family. Prospective students can also benefit from this blog by getting useful information about the living and educational environment especially in Edinburgh and UK.

Thursday 27 October 2011

Tekini : Malaysian Scottish Games 2011





Assalamualaikum wbt,

Khas buat peserta Msia Scottish Games (Futsal, badminton, Pingpong, Congkak) diminta hadirkan diri seawal 9am29Oct 2011 di Meadowbank sport center untuk acara sukan bermula.

Sekolah Msia edinburgh terpaksa ditunda memandangkan ramai golongan bapa2 yang terlibat dalam pertandingan futsal.

Sila rujuk lampiran untuk "rules & regulation" untuk setiap acara. Jadual untuk futsal akan saya emailkan nanti ataupun diberikan pada hari acara bermula. Berikut adalah senarai nama peserta yang terbabit seperti yang dimaklumkan kepada saya:

Futsal Team A
1)Zaki Annuar (Captain)
2)Ustaz Mushadad
3)Jamal
4)Ahmad Faiq
5)Faizi
6)Firrdhaus
7) Zubir

Futsal Team B
1) Ustaz Sobri saad (Captain)
2) Kamarul
3) Mohd Isnizam
4)Roslan
5)Hassrul
6)Zainuri
7)Ustaz Fakhruzaman

Badminton Men Single
1) Faisal Saad

Badminton Men Double
1)Faisal Saad
2)Steven Duffield

Pingpong
1) Hakim
2)Nazli

Congkak
1) Nurul

Anda dijemput beramai ramai untuk memberi sokongan & mengunjungi gerai2 yang dibuka oleh saudari Liza & rakan2 nanti.

Terima kasih
Zainuri
Penghulu EMSA-Family 2011/12

No comments:

Post a Comment