* SELAMAT DATANG * WELCOME *


Blog Komuniti Malaysia Edinburgh atau lebih dikenali sebagai EMSA Family (Edinburgh Malaysian Student Association - Family) ini diwujudkan bagi memudahkan pelajar yang berkeluarga di sekitar Edinburgh mengetahui aktiviti semasa yang dianjurkan oleh pihak EMSA. Bakal pelajar yang akan menyambung pengajian di sini juga boleh memperoleh sedikit info tentang suasana kehidupan dan pembelajaran di Edinburgh khususnya dan UK amnya


The Komuniti Malaysia Edinburgh blog or known as EMSA (Edinburgh Malaysian Student Association - Family) is established to highlight ongoing EMSA activities and events organised by EMSA representatives to the students, especially those who are accompanied by their family. Prospective students can also benefit from this blog by getting useful information about the living and educational environment especially in Edinburgh and UK.

Sunday 20 November 2011

Tahniah adik Masyitah cemerlang dalam UPSR

Assalamualaikum wbt,

Ucapan tahniah buat Hj Zaihan sekeluarga kerana puteri beliau adik Masyitah telah berjaya mendapat keputusan 4A 1B dalam UPSR yang lalu. 

Apa yang membanggakan beliau anaknya mendapat A dalam bahasa melayu hasil daripada pengajaran guru2 sekolah Malaysia Edinburgh. Saya panjang email ini daripada beliau ucapan terima kasih & tahniah kepada pendidik2 sekolah Malaysia yang pernah, ataupun sedang berkhidmat.

Ini terbukti bahawa sekolah Malaysia Edinburgh masih lagi relevan & penting untuk perkembangan minda anak2 dari segi didikan agama & juga penguasaan bahasa Msia khasnya. Saya menyeru agar ibubapa terus memberi sokongan& menghantar anak2 ke SME untuk faedah dimasa hadapan.
Terima kasih

Zainuri
Penghulu EMSA-F 2011/12

No comments:

Post a Comment