* SELAMAT DATANG * WELCOME *


Blog Komuniti Malaysia Edinburgh atau lebih dikenali sebagai EMSA Family (Edinburgh Malaysian Student Association - Family) ini diwujudkan bagi memudahkan pelajar yang berkeluarga di sekitar Edinburgh mengetahui aktiviti semasa yang dianjurkan oleh pihak EMSA. Bakal pelajar yang akan menyambung pengajian di sini juga boleh memperoleh sedikit info tentang suasana kehidupan dan pembelajaran di Edinburgh khususnya dan UK amnya


The Komuniti Malaysia Edinburgh blog or known as EMSA (Edinburgh Malaysian Student Association - Family) is established to highlight ongoing EMSA activities and events organised by EMSA representatives to the students, especially those who are accompanied by their family. Prospective students can also benefit from this blog by getting useful information about the living and educational environment especially in Edinburgh and UK.

Monday 14 November 2011

Bantuan Angkat Barang

Assalamualaikum wbt.
Mintak laluan dari Ybhg. Tuan Penghulu, Tuan Naib Penghulu serta Para AJK Emsa Family sekalian.Pertama sekali, kami sekeluarga ingin menzahirkan syukur yg tak terhingga pada Tuhan yang Esa atas kejayaan isteri tercinta. Juga ucapan terima kasih pada semua yg telah sama2 mendoakan dan mengucapkan tahniah kepada kami sekeluarga.

Di kesempatan ini, saya ingin memohon jasa baik rakan2 yg jauh maupun yg dekat untuk bantuan keringat dan masa bagi sesi mengangkut barang kepunyaan kami ke dalam kontena pada:

Tarikh/hari : 18 November 2011 (Jumaat)
Masa : 9 pagi (yg bleh mai awai lagi pun, ok)
Tempat : 21/4, Castlebrae Glebe, EH16 4BD.

Diharap sesiapa yang ada kelapangan dapat datang untuk sesi tersebut. Sekian, Wassalam.
Roslan, Azwani dan En. Muaz aka baby jake.

No comments:

Post a Comment