* SELAMAT DATANG * WELCOME *


Blog Komuniti Malaysia Edinburgh atau lebih dikenali sebagai EMSA Family (Edinburgh Malaysian Student Association - Family) ini diwujudkan bagi memudahkan pelajar yang berkeluarga di sekitar Edinburgh mengetahui aktiviti semasa yang dianjurkan oleh pihak EMSA. Bakal pelajar yang akan menyambung pengajian di sini juga boleh memperoleh sedikit info tentang suasana kehidupan dan pembelajaran di Edinburgh khususnya dan UK amnya


The Komuniti Malaysia Edinburgh blog or known as EMSA (Edinburgh Malaysian Student Association - Family) is established to highlight ongoing EMSA activities and events organised by EMSA representatives to the students, especially those who are accompanied by their family. Prospective students can also benefit from this blog by getting useful information about the living and educational environment especially in Edinburgh and UK.

Thursday 22 September 2011

Terkini - Majlis Rumah Terbuka KUE - EMSAFAMILY - MABSUE

Assalamualaikum wbt,

Pertama saya ingin mohon maaf kerana lama sangat berdiam, ada masalah teknikal. Ini merupakan maklumat terkini. Majlis akan bermula 12pm dan abis dijangkakan dlm 4pm. Sedikit pembetulan MABSUE adalah Gabungan pelajar Malaysian, Brunei dan Singapore di Edinburgh, dan kebanyakkan dari HW Uni.

Bagi majlis ini, EMSA family dipertanggungjawabkan untuk menyediakan 2 jenis makanan, Nasi Lemak dan Nasi Tomato. Berikut adalah pecahan tugas yg perlu dilakukan oleh setiap keluarga. Diharapkan, setiap wakil keluarga dpt dtg untuk mengambil bahan mentah pada seawal petang ini 6 pm di rumah wakil EMSA di bawah.

(Liberton garden)Nizam- Zul, Marzuki, Nazli, Zaki, Nazrin, Rahmat

(City,) Rumah Kamarul- Syamir, Nur Indah, Nazir, Kamil,Ust Man, Ust Sobri, Hakim,Fairus, Faisal, Firrdhaus, Roslan,

(HW)Rumah Izzat- Izhar, Jamal, Khairul

Pembahagian tugas:

Ayam Goreng utk nasi lemak
1.Marzuki
2.Ust Man
3.Izhar

Ayam masak merah
1. Kamarul
2. Isnizam
3. Rahmat
4. Zaki
5. Nazrin
6. Roslan
7. Kamil
8. Jamal
9. Nazli
10.Zul
11.Nazir

Nasi Lemak dan nasi Tomato
1. Abby( En Abdullah)

Telur untuk nasi lemak
1. Firrdhaus
2. Syamir

Sambal Nasi Lemak
1. Ust Sobri
2. Izzat
3. Hakim
4. Khairul

Kacang goreng utk nasi lemak
1. Nur Indah

Acar utk nasi tomato ,timun nasi lemak
1. Faisal
2. Fairus

Diharapkan mana-mana keluarga yg menghadapi masalah tidak dapat menghadiri majlis tersebut atau masalah2 lain harap dapat menghubungi saya .07411057633(kamarul)

Sekian terima kasih.

-Kamarul-
59/2 East Crosscauseway
EH89HU

No comments:

Post a Comment