* SELAMAT DATANG * WELCOME *


Blog Komuniti Malaysia Edinburgh atau lebih dikenali sebagai EMSA Family (Edinburgh Malaysian Student Association - Family) ini diwujudkan bagi memudahkan pelajar yang berkeluarga di sekitar Edinburgh mengetahui aktiviti semasa yang dianjurkan oleh pihak EMSA. Bakal pelajar yang akan menyambung pengajian di sini juga boleh memperoleh sedikit info tentang suasana kehidupan dan pembelajaran di Edinburgh khususnya dan UK amnya


The Komuniti Malaysia Edinburgh blog or known as EMSA (Edinburgh Malaysian Student Association - Family) is established to highlight ongoing EMSA activities and events organised by EMSA representatives to the students, especially those who are accompanied by their family. Prospective students can also benefit from this blog by getting useful information about the living and educational environment especially in Edinburgh and UK.

Tuesday 20 September 2011

4 keluarga baru EMSA Family

Assalamualaikum wbt,

Alhamdulilah syukur kehadirat Allah swt, kerana 4 daripada 6 keluarga telah selamat sampai di bumi Edinburgh. Berikut adalah alamat penempatan dan juga nombor telefon(rujuk email EMSAfamily) untuk saudara/saudari melawat/ menziarahi mereka:

1) Saudara Syamir
6/3 Prestonfill Terrace EH16 5EE

2)Saudara Izzat
132, Morvenside EH14 2AD

3) Saudara Firrdhaus
160 Bothwell Place EH7 5PA (Esther road)


4)Saudari Nur Indah
18 Blacket Avenue EH9 1RS


Saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada mereka-mereka yang terlibat dalam menyambut ketibaan dan juga menumpangkan rumah sementara kepada keluarga yang memerlukan. Semoga Allah dapat membalas keikhlasan saudara/saudari kelak. Jika ada sesiapa yang ingin menyumbangkan apa-apa barang keperluan rumah boleh menghubungi keluarga diatas.

Sekian terima kasih.

Zainuri


Penghulu EMSA Family

No comments:

Post a Comment