* SELAMAT DATANG * WELCOME *


Blog Komuniti Malaysia Edinburgh atau lebih dikenali sebagai EMSA Family (Edinburgh Malaysian Student Association - Family) ini diwujudkan bagi memudahkan pelajar yang berkeluarga di sekitar Edinburgh mengetahui aktiviti semasa yang dianjurkan oleh pihak EMSA. Bakal pelajar yang akan menyambung pengajian di sini juga boleh memperoleh sedikit info tentang suasana kehidupan dan pembelajaran di Edinburgh khususnya dan UK amnya


The Komuniti Malaysia Edinburgh blog or known as EMSA (Edinburgh Malaysian Student Association - Family) is established to highlight ongoing EMSA activities and events organised by EMSA representatives to the students, especially those who are accompanied by their family. Prospective students can also benefit from this blog by getting useful information about the living and educational environment especially in Edinburgh and UK.

Saturday 24 December 2011

Lawatan YB Dato' Seri Nazri Abdul Aziz ke Edinburgh

Salam, kepada semua pelajar tajaan MARA, saya kepilkan email daripada Penolong Pengarah MARA UK, dijemput hadir:

" Assalamualaikum saudara/saudari,

Adalah dimaklumkan bahawa YB Dato' Seri Mohamed Nazri Abdul Aziz, Menteri Di Jabatan Perdana Menteri akan mengadakan satu perjumpaan dgn pelajar2 Malaysia yang berada di Edinburgh seperti ketetapan berikut :
...
Tarikh : 31 Disember 2011 (Sabtu)
Masa : 5pm - 7pm
Tempat : Mosque Kitchen Edinburgh, 33 Nicolson Street, Edinburgh EH8 9BX
Program : Perjumpaan & Makan Malam

Sehubungan dengan itu, pelajar2 tajaan MARA dijemput menghadiri perjumpaan & makan malam tersebut. Saudara/saudari juga diminta untuk hadir tepat pada masa yang ditetapkan. Mohon dipanjangkan makluman ini kepada pelajar-pelajar tajaan MARA yang lain di Edinburgh & Heriot Watt.

Sekian, harap maklum.


Mohd Syahidin Bin Mohd Arifin
Penolong Pengarah
b/p Pengarah
MARA United Kingdom

No comments:

Post a Comment