* SELAMAT DATANG * WELCOME *


Blog Komuniti Malaysia Edinburgh atau lebih dikenali sebagai EMSA Family (Edinburgh Malaysian Student Association - Family) ini diwujudkan bagi memudahkan pelajar yang berkeluarga di sekitar Edinburgh mengetahui aktiviti semasa yang dianjurkan oleh pihak EMSA. Bakal pelajar yang akan menyambung pengajian di sini juga boleh memperoleh sedikit info tentang suasana kehidupan dan pembelajaran di Edinburgh khususnya dan UK amnya


The Komuniti Malaysia Edinburgh blog or known as EMSA (Edinburgh Malaysian Student Association - Family) is established to highlight ongoing EMSA activities and events organised by EMSA representatives to the students, especially those who are accompanied by their family. Prospective students can also benefit from this blog by getting useful information about the living and educational environment especially in Edinburgh and UK.

Wednesday 7 December 2011

Majlis Solat Hajat dan Bacaan Yassin

Assalamualaikum wbt,

Dijemput semua ahli EMSA familydan pelajar undergrad muslimin muslimat yang berkelapangan untuk hadir bagi memohon dipermudahkan oleh Allah swt untuk menghadapi musim peperiksaan tidak lama lagi. Solat hajat dan bacaan yassin akan diadakan seperti butiran berikut:

Tempat: Surau King Building University Edinburgh
Masa: 5pm
Tarikh: Sabtu 10 Dec 2011

Insyallah majlis ini akan diterajui oleh Ustaz Mushadad yang akan mengimamkan solat hajat & doa. Kepada sesiapa yang sudi untuk membawa makanan atau kuih muih sebagai jamuan ringan amatlah dialu-alukan. Sila sebarkan dan war-warkan kepada semua pelajar muslimin dan  muslimat lain(undergrad, master, postgrad) untuk sama-sama memohon kepada Allah swt.

Sekian terima kasih

Zainuri
Penghulu Emsa-Family 2011/12

No comments:

Post a Comment