* SELAMAT DATANG * WELCOME *


Blog Komuniti Malaysia Edinburgh atau lebih dikenali sebagai EMSA Family (Edinburgh Malaysian Student Association - Family) ini diwujudkan bagi memudahkan pelajar yang berkeluarga di sekitar Edinburgh mengetahui aktiviti semasa yang dianjurkan oleh pihak EMSA. Bakal pelajar yang akan menyambung pengajian di sini juga boleh memperoleh sedikit info tentang suasana kehidupan dan pembelajaran di Edinburgh khususnya dan UK amnya


The Komuniti Malaysia Edinburgh blog or known as EMSA (Edinburgh Malaysian Student Association - Family) is established to highlight ongoing EMSA activities and events organised by EMSA representatives to the students, especially those who are accompanied by their family. Prospective students can also benefit from this blog by getting useful information about the living and educational environment especially in Edinburgh and UK.

Wednesday 7 December 2011

Penghargaan dari Keluarga Roslan

Assalamualaikum semua rakan rakan di edinburgh.

Kami sekeluarga sudah selamat sampai di Malaysia pada 2 hb 12. Sekarang ni kami berada di Kuantan. Saya telah pun menyambung tugas di UIAM Kuantan, di Kulliyyah Perubatan.

Kami sekeluarga ingin mengucapkan ucapan terima kasih yg tak terhingga kepada semua rakan yg telah byk membantu kami semasa kami baru sampai di edinburgh sampai la kapan waktunya kami pulang kembali ke tanah air. Hanya Allah Ta`ala sahaja yg dpt membalas jasa baik rakan2 semua.

Masih lagi mencari rumah utk di diami. Kalau ada sahabat2 yg nak mai Kuantan , roger la saya. Bleh lepak kt umah.(bila dh ada nanti).

Sekian, Wassalam.

Roslan

No comments:

Post a Comment